دوره های آموزشی

معرفی دوره های آموزشی

دیربازیست که واژگان مدیریت در دنیا به جای منابع انسانی ، ثروتهای انسانی را پذیرفته است و بر کسی پوشیده نیست که آموزش بدو استخدام و سپس تدوین دوره های آموزشی ضمن خدمت از جمله نیازهای جاری یک سازمان ، بدون در نظر گرفتن تعداد نفرات شاغل در آن است .

ما در گروه آتی در جریان تجربه ای شگرف و کارآمد در سلسله جلسات کافه اقتصاد ، و با بهره گیری از نیازهای تجربه محور فعالان حوزه کسب و کار علاوه بر امکان طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی اختصاصی هر تیم ،اقدام به تدوین دوره هایی عمومی نموده ایم که ... به یقین هرکدام از فعالان بازار و مدیریت نیازمند کسب دانش در این حوزه هستند.

در تدوین هرکدام از این دوره های مهارت محور، ضمن تلاش برای نزدیک کردن مباحث علمی به فرایندها و تجربیات عملی، دقت شده است تا ارتباط و استمرار مطالب با ساختار سر فصلهای دوره های آموزش حرفه ای همچون MBA حفظ شود.

توضیح اینکه با تسری و همه گیری ویروس کرونا علاوه بر کلاسهای خصوصی ، ویژه مدیران ، امکان برگزاری کلاسهای آموزشی ضمن خدمت بصورت آنلاین نیز فراهم شده است و علاقمندان ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، میتوانند در این کلاسها حضور پیدا کنند و در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 09156445616 تماس بگیرند

مشاهده ی دوره های آموزشی ثبت نام دوره آموزشی



آموزش جدید چی داریم ؟

محور:

اصول و فنون مدیریت روابط عمومی

در دنیای امروز، اهمیت مدیریت روابط در سازمان ها که مهمترین رسالت واحد روابط عمومی می باشد، بر کسی پوشیده نیست. واحد روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان و پل ارتباطی بین مردم و سازمان می باشد. این واحد، سیاست ها، برنامه ها و عملکردهای سازمان را به مردم و از طرفی نیازها، خواسته ها، نظرات و پیشنهادات مردم را به سازمان منتقل می کند. با توجه به اهمیت این موضوع، اصول، اهداف و شرح وظایف واحد روابط عمومی در سند مذکور تدوین می گردد. سرفصل های این دوره: 1- تاریخچه روابط عمومی در جهان 2- تاریخچه روابط عمومی در ایران 3- تعریف روابط عمومی 4-اهمیت روابط عمومی 5-وظایف روابط عمومی در دیدگاه سنتی 6-وظایف علمی روابط عمومی نوین 7-نقش‏هاي روابط عمومي 8-شاخص شایستگی های مدیران روابط عمومی 9- نقش تکنولوژی در روابط عمومی 10-وظایف مدير روابط عمومي 11-مهارت هاي مديران روابط عمومی 12-چالش های مدیران روابط عمومی


مدرس:

هادی شاهی، مدرس و مشاور کسب و کار

زمان برگزاری:

نیمه دوم مهرماه 1401

مکان برگزاری:

مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 20 و 22

ثبت نام کنید

دوره های آموزشی برگزار شده

تکنیک های برقراری ارتباط موثر و فروش تلفنی


27 آذر 1400 - ساعت 13


مدرس:

هادی شاهی

گروه شرکت های آتی

لیست دوره های آموزشی

لیست دوره های آموزشی کافه اقتصاد

نام دوره مخاطبین مدت زمان
آموزش یکصد گام تا فروشآموزش یکصد گام تا فروش مدیران فروش-بازاریاب-مدیران توسعه برند 3 ساعت
آموزش اصول و فنون بازاریابی خدمات مدیران ارشد ومیانی سازمانهای فروشنده خدمات 3 ساعت
آموزش فنون مهارتهای مذاکرات سازمانی مدیران ارشد و میانی سازمانها 3 ساعت
بازاریابی پارتیزانی مدیران فروش و مدیران توسعه برند 3 ساعت
فنون و مهارتهای بازاریابی تلفنی مدیران فروش و کارشناسان فروش 3 ساعت
راهکارهای افزایش فروش مدیران فروش، مدیران بازاریابی و مدیران توسعه برند 3 ساعت
کایزن مدیران برنامه ریزی، مدیران راهبری، مدیران بازرسی، مدیریت کنترل کیفیت، مدیران میانی و ارشد سازمانی 6 ساعت
پرورش مهارتهای ارتباطی در سازمان مدیران ارشد، میانی، سرپرستان و کارمندان 3 ساعت
اصول و مهارت های اداری (هوش سیستمی) مدیران میانی، سرپرستان و کارمندان 3 ساعت
آداب و مهارتهای حضور در نمایشگاه مدیران روابط عمومی و تبلیغات 3 ساعت
مدیریت رفتار مشتری مدیران روابط عمومی، مدیران برند، مدیران بازاریابی و کارشناسان فروش 3 ساعت
تکنیک های تبدیل خریدار به مشتری مدیران فروش، مدیران بازاریابی و مدیران تبلیغات 3 ساعت
مدیریت دانش و هوش تجاری (BI) مدیران ارشد، مدیران فروش، مدیران میانی، روابط عمومی، بازرسی و تولید 3 ساعت
بازاریابی حسی مدیران فروش، مدیران توسعه برند، کارشناسان فروش 3 ساعت
در دوران رکود مشتریان خود را رنگ کنید مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و مدیران ارشد سازمانی 3 ساعت
تکنیک های مراقبت از مشتری مدیران ارشد- مدیران برنامه ریزی و روابط عمومی 3 ساعت
فنون رهبری کسب و کار موفق مدیران ارشد و میانی 6 ساعت
دوره جامع تربیت مشاور مدیران ارشد و میانی 60 ساعت
مدیریت و کنترل پروژه مدیران اجرایی، مدیران میانی و مدیران تولید 3 ساعت
اصول و مهارتهای سازمانی مدیران ارشد، مدیران میانی و مدیران برنامه ریزی 3 ساعت
مهندسی فرآیند در سازمان مدیران ارشد و مدیران میانی 3 ساعت
مدیریت سازمانهای پروژه محور مدیران ارشد و میانی 3 ساعت
23 اشتباه مدیران مدیران ارشد و میانی 3 ساعت
تکنیک های مدیریت هویت در فضای مجازی روابط عمومی و تبلیغات 3 ساعت
تکنیک های برنامه ریزی فروش مدیران فروش 3 ساعت
دوره جامع مدیریت و دانش پروری مدیران ارشد و میانی 20 ساعت
دوره مدیریت حرفه ای مدیران ارشد و میانی 60 ساعت
مدیریت باشگاه مشتریان CRM مدیران ارشد، مدیران برنامه ریزی و فروش 66 ساعت
مدیر بازاریابی و فروش مدیران فروش و بازاریابان 10 ساعت
شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک SME مدیران ارشد، مدیران میانی، کارآفرینان و دانشجویان حوزه کارآفرینی 20 ساعت
استراتژی فروش موفق مدیران فروش و بازاریابی 3 ساعت
مدیریت سازمانهای آشفته مدیران ارشد و میانی 3 ساعت
برنامه ریزی فروش در بحران مدیران فروش، مدیران بازاریابی و مدیران روابط عمومی 3 ساعت
اصول و فنون مدیریت روابط عمومی ویژه مدیران روابط عمومی سازمانها 36 ساعت

ثبت نام دوره ی آموزشی :

"اصول و فنون مدیریت روابط عمومی"

در خواست خود برای شرکت در دوره آموزشی اینحا ثبت کنید